Categoria Afaceri - ştiri - pagina 13 - financiare.ro
 Acasă  | Ştiri  | Curs valutar  | Dobânzi  | Bănci centrale  | Autorităţi ale pieţei de capital  | Bănci din România  | Bloguri  | Arhivă  | English  
 Finanţe-Bănci  | Economie  | Afaceri  | Pieţe de capital  | Imobiliare  | Auto  | Turism  | HR Cariere Educaţie  | Media  | IT & C  | Mediu  | Energie 

Ştiri din categoria Afaceri
Precedentele  Pagina: 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Următoarele

S Immo, proprietarul mallului Sun Plaza din Piaţa Sudului, a decis la şase ani de la inaugurare, să lanseze un proces de reconfigurare pentru a îmbunătăţi mixul de chiriaşi şi numărul de magazine. Principalele lucrări vizează o suparafaţă totală de 11.000 mp şi vor avea ca efect crearea a 40 de magazine noi. citeşte...

Wal-Mart Stores Inc., cel mai mare lanţ retail din lume, a raportat primul declin anual al vânzărilor sale din 1980, ceea ce arată provocările cu care se confruntă în competiţia cu rivalul "Amazon.com" Inc. pe segmentul e-commerce, respectiv impactul aprecierii dolarului şi pierderea unei cote de piaţă în Marea Britanie. citeşte...

Volumul vânzărilor Coca-Cola în România a crescut anul trecut cu 11%, la 153,9 milioane de navete, iar îmbuteliatorul de băuturi răcoritoare a recuperat astfel o parte din declinul înregistrat în precedenţii doi ani, de 9% în 2013 şi 6% în 2014. citeşte...

Altex, cel mai mare retailer electro-IT din România, anunţă deschiderea unui nou magazin în judeţul Bistriţa-Năsăud, în locul fostului showroom Domo din centrul comercial Winmarkt Bistriţa, amplasat în strada Gării. citeşte...

România a reuşit să înregistreze la nivel european „Salamul de Sibiu” ca produs de Indicaţie Geografică Protejată (IGP). Salamul de Sibiu este cel de-al doilea produs recunoscut după Magiunul de Prune Topoloveni, înregistrat în anul 2011. citeşte...

Asociaţia marilor reţele comerciale cere Guvernului anularea datoriilor pe care hipermarketurile trebuie să le achite Administraţiei Fondului pentru Mediu, în contul taxei pe deşeurile din ambalaje. citeşte...

Altex România, cel mai mare retailer electro-IT din România, anunţă deschiderea celui de-al doilea magazin al său din Brăila. citeşte...

Grupul german Kaufland vrea să lanseze anul viitor operaţiunile online, folosindu-se de logistica proprie, scrie publicaţia de specialitate Lebensmittel Zeitung. Compania prezentă pe piaţa mamă din Germania şi în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est caută să angajeze o persoană specializată în online şi e-commerce pentru a ocupa poziţia de Chief Digital Officer. citeşte...

Contextul pieţei locale de construcţii în acest an va fi unul similar cu cel din 2015, piaţa urmând să îşi menţină trendul de creştere cu peste 10%, iar sectorul rezidenţial va rămâne principalul motor al creşterii, în strânsă legătură cu accesul la finanţare şi condiţiile derulării programului "Prima casă", este de părere Liviu Stoleru, directorul general şi preşedinte al Consiliului de Administraţie Cemacon (simbol CEON), care ne-a declarat: "La nivelul producătorilor, vor continua eforturile pentru acaparare de cotă de piaţă, prin păstrarea unui nivel al preţurilor de vânzare similar cu cel din 2015, cu maximum 1-2% de creştere, în paralel fiind lansate campanii comerciale şi de marketing pentru impulsionarea vânzărilor". citeşte...

Societatea Cocor a înregistrat, în 2015, o cifră de afaceri de 12,99 milioane lei, cu aproape 1% mai mică faţă de cea din 2014, şi un profit de 1,04 milioane lei, în creştere cu 19% faţă de anul anterior, conform datelor remise Bursei de Valori Bucureşti. citeşte...



Carrefour România a închiriat 10.000 de metri pătraţi pentru un hipermarket în Piatra Neamţ, situat în mallul dezvoltat fondul sud african NEPI şi care urmează să fie deschis în ultimul trimestru al acestui an, se arată într-un raport al fondului. citeşte...

Producătorul farmaceutic Zentiva România (simbol: SCD), fostul Sicomed, a înregistrat, anul trecut, un profit net de circa 45,17 milioane lei, în scădere cu 9,38 milioane lei faţă de 2014, iar cifra de afaceri a crescut cu 1,2 milioane, până la 395,26 milioane lei, potrivit datelor preliminare publicate astăzi pe site-ul Bursei de Valori Bucureşti. citeşte...

Producătorul de medicamente Antibiotice Iaşi (ATB) a încheiat anul trecut cu un profit ("total rezultat global") de 27,17 milioane lei, în scădere cu 3,95 milioane lei, faţă de cel raportat la finele lui 2014 (31,13 milioane lei), potrivit rezultatelor financiare preliminare trimise astăzi Bursei de Valori Bucureşti (BVB). citeşte...

Angajaţii Consiliului Concurenţei care părăsesc instituţia nu vor mai putea lucra la companiile pe care anterior le-au investigat, a declarat, joi, 11 februarie, preşedintele instituţiei, Bogdan Chiriţoiu, la conferinţa PRIA Competition. citeşte...

Retailerul de bricolaj Leroy Merlin, parte a grupului Adeo, va deschide pe 19 februarie, cel de-al doilea magazin din oraşul Cluj-Napoca. citeşte...

J, 11.02.2016, ora 00:01 | 727 vizualizări
Carlsberg a avut pierderi în 2015
Producătorul danez de bere Carlsberg A/S, al patrulea la nivel mondial, a avut pierderi brute de 1,73 miliarde coroane daneze (261,8 milioane de dolari) în 2015, după ce a înregistrat costuri speciale de circa 10 miliarde de coroane, în special în trimestrul al treilea. Rezultatul vine după un profit înainte de taxe de 6,69 miliarde coroane în intervalul similar din 2014 şi este mai mic decât rezultatul negativ aşteptat de analişti: 1,91 miliarde coroane. citeşte...

Britanicii de la GSK au pus lacătul la Braşov, unde lucrau 200 de oameni. România pierde prin închiderea Europharm Braşov a doua fabrică de medicamente. citeşte...

Firmele mici sunt coloana vertebrală a unei economii. Însă doar dacă devin mai mari cu timpul. Ceea ce nu se întâmplă în România, arată un studiu al economiştilor Băncii Naţionale. Marea majoritate a firmelor rămân la statutul la care au fost înfiinţate. Adică au câţiva angajaţi, venituri mici şi în multe cazuri datorii mari pe care nu pot să le achite pentru că nu fac profit. Şi totuşi firmele sunt ţinute în viaţă, pentru că desfiinţarea lor este complicată, destul de scumpă, iar oamenii nu ştiu ce să facă cu viaţa lor. citeşte...

Managementul Domo SRL, compania care operează brandul DOMO, magazinele cu acelaşi nume şi domeniul domo.ro, avea anul trecut un plan bine pus la punct de revitalizare a business-ului care nu şi-a mai revenit după criza economică din 2009. Directorii gândiseră şi începuseră deja să pună în aplicare o strategie prin care să crească exponenţial ponderea produselor marcă proprie (Westwood şi alte mărci), care asigurau atât volume, urmare a preţurilor mici, cât şi o marjă de profit foarte bună. Planul a eşuat însă prea devreme, urmare a imposibilităţii companiei de a accesa credite bancare, dar şi a faptului că ANAF le-a poprit conturile pentru sumele pe care le datorau. citeşte...

Economia României este formată din firme de dimensiuni tot mai mici, trecerea timpului nu a garantat creşterea mărimii companiei, potrivit unei lucrări publicată de Banca Naţională a României (BNR) referitoare la schimbările structurale din economia României. citeşte...


Precedentele  Pagina: 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Următoarele
Categorii ştiri
  • Finanţe-Bănci
  • Economie
  • Afaceri
  • Pieţe de capital
  • Imobiliare
  • Auto
  • Turism
  • HR Cariere Educaţie
  • Media
  • IT & C
  • Mediu
  • Energie
  • Internaţional
  • Asigurări
  • Sănătate
  • Transporturi
  • Actualitate
  • Agricultură


  • Top ştiri din ultima săptămână



    Publicitate pe acest site | Contact
    Copyright 1999-2024 Pandora Impex SRL.