Ştiri » noiembrie 2010 » 25 noiembrie 2010
Polonia, cea mai mare economie regională, nu înghite produsele de lux
J, 25.11.2010, ora 10:15 | Internaţional | 620 vizualizări
Polonezii nu agreeaza accesoriile scumpe, din mai multe motive: sunt catolici conservatori, nu vor sa iasa in evidenta si au constiinta valorii banilor. Un sondaj recent al Academiei de Studii Economice din Varsovia (SGH) a aratat ca notorietatea brandurilor de lux din Polonia este scazuta, iar perceptia publicului despre aceasta piata este confuza. Astfel, polonezii cred ca Adidas sau Nivea sunt branduri de lux. Doar in cazul parfumurilor apare o perceptie diferentiata, fiind nominalizate branduri precum Chanel sau Dior.
Toată ştirea pe Fin.ro
Curs valutar din 25.11.2010
Indici bursieri din 25.11.2010
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Internaţional
 Exact intr-un moment in care traderii de zahar prognozeaza un deficit mondial pentru acest produs, Indonezia (cel mai mare importator mondial de zahar brut) a anuntat ca vrea sa importe o cantitate record de zahar, transmite Bloomberg. citeşte...
 Autorităţile din Macao au anunţat marţi închiderea pentru cel puţin două săptămâni a celebrelor sale cazinouri, pentru a preveni răspândirea coronavirusului. citeşte...
 Compania suedeză Ikea a anunţat joi închiderea temporară a tuturor magazinelor sale din China în contextul epidemiei cu noua tulpină de coronavirus. citeşte...
 Parlamentul European a votat, miercuri seară, Acordul Brexit. 621 de eurodeputaţi au votat pentru, iar 49 împotrivă. citeşte...
 Directoarea generală a Fondului Monetar Internaţional (FMI), bulgăroaica Kristalina Georgieva, a calificat duminică drept plauzibil obiectivul de aderare a Bulgariei la zona euro în 2023, într-un interviu acordat postului de radio public bulgar BNR. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|