Ştiri » octombrie 2011 » 10 octombrie 2011
Legea roţilor de iarnă discriminează
L, 10.10.2011, ora 17:50 | Auto | 707 vizualizări
Ordonanţa Guvernului prin care se impune echiparea autovehiculelor cu anvelope de iarnă a introdus discriminare printre şoferi, în funcţie de gabaritul maşinii. Utilizarea pneurilor de iarnă are avantaje incontestabile în ceea ce priveşte siguranţa în trafic, dar suprareglementarea pentru şoferii cu maşini mici, comparativ cu TIR-urile, nu şi-a găsit explicaţie guvernamentală. Singura ar fi că bugetul statului are de câştigat pentru că posesorii autovehiculelor mici trebuie să cumpere mai multe cauciucuri. Nota de fundamentare a actului normativ nu a dat explicaţii cu privire la diferenţierea ce se face între cele două tipuri de autovehicule. Dacă este normal ca maşinile să fie echipate integral cu cauciucuri de iarnă, atunci legiuitorul a lăsat pericolul pe şosele, pentru că autovehiculele mari nu au această obligativitate decât în ceea ce priveşte roţile de tracţiune.
Toată ştirea pe Financiarul.ro
Curs valutar din 10.10.2011
Indici bursieri din 10.10.2011
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Auto
 Tesla a anunţat joi planul de a atrage două miliarde de dolari printr-o ofertă de acţiuni, pentru a profita de creşterea astronomică a preţului titlurilor în ultimele câteva luni, renunţând la politica de a evita vânzarea de acţiuni noi. citeşte...
 Compania de ridesharing Uber a primit autorizaţie de la Departamentul american pentru autovehicule din California,Statele Unite, pentru testarea de maşini care se conduc singure, pe drumurile publice, la aproape doi ani de la un accident mortal în care a fost implicată o maşină Uber. citeşte...
 Continuând filosofia şi tradiţia Golf-ului de a democratiza cele mai inovative tehnologii, Volkswagen propune pentru recentul lansat Golf 8 un preţ de 16,095 euro pentru echiparea Life 1.0/110 CP, conform unui comunicat. citeşte...
 Anul 2019 a fost cel mai prolific din toate timpurile pe piaţa auto din România, din punct de vedere al achiziţiilor de maşini second-hand deja înmatriculate. Piaţa de autoturisme rulate interne a fost cvasi blocată în perioada în care a fost introdusă o taxă de înmatriculare. citeşte...
 Grupul auto german Volkswagen şi-a păstrat titlul de cel mai mare constructor auto mondial în 2019, după ce rivalul japonez Toyota a informat că a vândut mai puţine vehicule anul trecut decât Volkswagen. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|