Ştiri » martie 2011 » 26 martie 2011
Japonezii, coreenii şi ruşii, prietenii vinului românesc
S, 26.03.2011, ora 07:56 | Afaceri | 804 vizualizări
Pe o piaţă a vinului în continuă scădere, există şi firme care au ajuns să-şi majoreze cifra de afaceri şi profitul, an de an. Secretul constă în adaptarea produselor la cerinţele publicului, promovarea curajoasă şi renunţarea la obiceiul de a încerca să le fie impuse consumatorilor anumite idei şi preferinţe, spun oamenii de afaceri din domeniu. «Piaţa vinului a tot scăzut din 2008 încoace şi nu arată semne de revitalizare semnificativă a consumului. În fiecare din ultimii doi ani, pe fondul crizei, piaţa vinului a scăzut cu circa 10%. În 2010, producţia naţională a fost de 4,95 milioane de hectolitri, cu o valoare de 400 de milioane de euro», explică Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului Naţional al Viei şi Vinului. În timp ce vinurile din podgoria bănăţeană Recaş merg către Statele Unite, Anglia, Germania, Rusia şi, mai ales, către Japonia şi Coreea, cele produse la Cotnari ţintesc, cu predilecţie, Rusia.
Toată ştirea pe Capital.ro
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Afaceri
 Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...
 Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...
 Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...
 Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...
 Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|