Ştiri » martie 2011 » 3 martie 2011
Cum câştigă cotă de piaţă producătorii de lactate: prin inovaţie şi promoţii
J, 03.03.2011, ora 15:39 | Afaceri | 1272 vizualizări
Promoţiile şi inovaţiile sunt modalităţile de adaptare la criza economică a producătorilor de lactate. În condiţiile în care piaţa a scăzut pe apoape toată gama de produse, puterea de cumpărare a românilor fiind tot mai redusă, companiile din industria de prelucrare a laptelui încearcă să câştige clienţi prin lansare de noi produse şi pachete promoţionale. „Ne-am adaptat la criză prin inovaţie şi promoţie. Piaţa lactatelor a fost în scădere în aceaşti ani chiar dacă lactatele sunt produse de bază, puterea de cumpărare a scăzut şi deci vânzările au fost mai mici. Pentru a reuşi să câştigăm cotă de piaţă am apelat la cât mai multe promoţii şi am încercat să aducem produse noi pe piaţă”, a spus Adriana Ionescu, director de marketing Tnuva România.
Toată ştirea pe Capital.ro
Curs valutar din 03.03.2011
Indici bursieri din 03.03.2011
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Afaceri
 Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...
 Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...
 Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...
 Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...
 Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|