Ştiri » februarie 2011 » 2 februarie 2011
WSJ: Dacia are probleme pe pieţele emergente
Mi, 02.02.2011, ora 19:07 | Auto | 870 vizualizări
Dacia, marcă low-cost care susţine vânzările Renault, are probleme pe pieţele emergente, însă se bucură de succes în statele dezvoltate, unde cumpărătorii încearcă să facă economii, ceea ce erodează performanţele modelelor mai scumpe, potrivit Wall Street Journal (WSJ). Renault a pornit în urmă cu şase ani să cucerească pieţele emergente cu o maşină accesibilă ca preţ şi cu dotări modeste. Acum, producătorul auto francez are probleme cu vânzarea modelului în unele state în curs de dezvoltare, precum India, însă maşinile sunt cumpărate de clienţi din ţările bogate care încearcă să economisească bani, ceea ce loveşte în vânzările de automobile mai scumpe ale Renault, notează Wall Street Journal.
Toată ştirea pe Money.ro
Curs valutar din 02.02.2011
Indici bursieri din 02.02.2011
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Auto
 Tesla a anunţat joi planul de a atrage două miliarde de dolari printr-o ofertă de acţiuni, pentru a profita de creşterea astronomică a preţului titlurilor în ultimele câteva luni, renunţând la politica de a evita vânzarea de acţiuni noi. citeşte...
 Compania de ridesharing Uber a primit autorizaţie de la Departamentul american pentru autovehicule din California,Statele Unite, pentru testarea de maşini care se conduc singure, pe drumurile publice, la aproape doi ani de la un accident mortal în care a fost implicată o maşină Uber. citeşte...
 Continuând filosofia şi tradiţia Golf-ului de a democratiza cele mai inovative tehnologii, Volkswagen propune pentru recentul lansat Golf 8 un preţ de 16,095 euro pentru echiparea Life 1.0/110 CP, conform unui comunicat. citeşte...
 Anul 2019 a fost cel mai prolific din toate timpurile pe piaţa auto din România, din punct de vedere al achiziţiilor de maşini second-hand deja înmatriculate. Piaţa de autoturisme rulate interne a fost cvasi blocată în perioada în care a fost introdusă o taxă de înmatriculare. citeşte...
 Grupul auto german Volkswagen şi-a păstrat titlul de cel mai mare constructor auto mondial în 2019, după ce rivalul japonez Toyota a informat că a vândut mai puţine vehicule anul trecut decât Volkswagen. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|