Ştiri » mai 2015 » 18 mai 2015
Vânzările de electrocasnice au crescut cu 15% în primul trimestru
L, 18.05.2015, ora 10:31 | Afaceri | 763 vizualizări
Consumul a crescut în totalitate în primul trimestru al anului, însă nu atât de mult ca vânzările de pe piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată, care s-a apreciat cu 15% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, conform datelor GfK TEMAX România. Piaţa de bunuri de folosinţă îndelungată a ajuns, în primul trimestru, la 445 de milioane de euro. Dintre cele şase sectoare cu o evoluţie pozitivă, cinci au avut rate de creştere de două cifre: electrocasnice mari (+ 21%), electrocasnice mici (+19%), telecom (+17%), electronice (+15%) şi piaţa de imprimante, multifuncţionale şi consumabile (+11). Singurul sector pe un trend negativ a fost cel foto (aproape -5%). Vânzările din sectorul de electrocasnice mari au crescut încă o dată în T1 2015, atingând valoarea de 80 milioane euro, cu 21% mai mult decât în aceeaşi perioadă din 2014. Toate categoriile monitorizate din cadrul sectorului au contribuit la acest rezultat remarcabil prin rate de creştere de două cifre.
Toată ştirea pe BusinessCover.ro
Curs valutar din 18.05.2015
Indici bursieri din 18.05.2015
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Afaceri
 Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...
 Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...
 Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...
 Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...
 Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|