Ştiri » noiembrie 2015 » 6 noiembrie 2015
Trimestru istoric pentru piaţa de retail. Magazinele cash and carry dispar dintre retailerii alimentari moderni
V, 06.11.2015, ora 00:05 | Afaceri | 698 vizualizări
Pentru prima dată de la apariţia comerţului modern în România, cele două lanţuri de magazine cash and carry care operează pe plan local, Metro şi Selgros, au o cotă de sub 1% din retailul alimentar şi au fost scoase din cercetările referitoare la această piaţă. Faptul că au pierdut clienţii persoane fizice se vede şi în rezultatele lor financiare, dar şi în strategiile lor de business. În urmă cu aproximativ 20 de ani (octombrie 1996), Metro Cash and Carry era primul nume internaţional care s-a încumetat să intre în România cu un format de magazin mare, având astfel misiunea de a educa o piaţă formată din clienţi care nu ştiau nici măcar ce este un cod de bare. În magazinul din Otopeni, românii au intrat pentru prima dată într-un magazin pe bază de legitimaţie şi s-au plimbata printre rafturi trăgând după ei un cărucior de cumpărături. Şase ani mai târziu, Selgros făcea acelaşi lucru la Braşov.
Toată ştirea pe Economica.net
Curs valutar din 06.11.2015
Indici bursieri din 06.11.2015
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Afaceri
 Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...
 Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...
 Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...
 Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...
 Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|