Ştiri » iunie 2015 » 8 iunie 2015
Şeful Carrefour: Preţurile mici din hipermarketuri au un efect distructiv
L, 08.06.2015, ora 16:43 | Afaceri | 774 vizualizări
Georges Plassat, CEO al Carrefour, al doilea retailer la nivel mondial, a făcut declaraţii cu privire la efectele negative ale preţurilor mici din hipermarketuri. El spune că politica low-cost este distructivă. Georges Plassat, CEO-ul numit în 2012 de retailerul francez Carrefour pentru a însănătoşi un business internaţional afectat de criza economică, vorbeşte într-un interviu pentru presa franceză despre efectele negative ale politicii low-cost (preţ redus) în retail. "Trebuie să fim competitivi. În orice ţară preţul este crucial. (..) Dar trebuie să spun asta: a avea ca prioritate şi în mod sistematic un model low cost în retail şi vânătoarea fără sfârşit de costuri distruge locuri de muncă şi valoare", a declarat pentru Journal de Dimanche, Plassat. Declaraţia CEO-ul vine în contextul unei presiuni acerbe pe care retailerul o resimte din partea unor concurenţi low cost precum Lidl sau Aldi.
Toată ştirea pe Economica.net
Curs valutar din 08.06.2015
Indici bursieri din 08.06.2015
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Afaceri
 Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...
 Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...
 Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...
 Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...
 Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|