Ştiri » septembrie 2015 » 28 septembrie 2015
Saga emisiilor Volkswagen. O poveste cu final în suspensie
L, 28.09.2015, ora 07:08 | Auto | 945 vizualizări
Volkswagen este acum noua „evil corporation”. Nemţii, moşiţi de Hitler acum aproape 80 de ani, erau simbolului ofensivei germane asupra lumii, compania care în câţiva ani a ajuns lider mondial şi proprietarul unora dintre cele mai apreciate branduri din lume. Într-o săptămână, germanii s-au transformat în bestia de pe piaţa auto, după ce au fost prinşi că au măsluit cu un soft rezultatele testelor de emisii pentru motoarele diesel. Şi au făcut-o peste tot şi în SUA – sursa scandalului – şi în UE, 11 milioane de unităţi fiind implicate. Compania a înşelat nu doar autorităţile, ci şi cumpărătorii, care au plătit preţuri mai mari pentru maşini care, teoretic, protejau mediul, iar acum s-ar putea trezi că vor fi nevoiţi să achite o diferenţă la taxa de mediu, pentru că, practic, motoarele diesel Volkswagen aruncă în atmosferă cu până de 40 de ori mai multe noxe decât se ştia.
Toată ştirea pe BusinessCover.ro
Curs valutar din 28.09.2015
Indici bursieri din 28.09.2015
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Auto
 Tesla a anunţat joi planul de a atrage două miliarde de dolari printr-o ofertă de acţiuni, pentru a profita de creşterea astronomică a preţului titlurilor în ultimele câteva luni, renunţând la politica de a evita vânzarea de acţiuni noi. citeşte...
 Compania de ridesharing Uber a primit autorizaţie de la Departamentul american pentru autovehicule din California,Statele Unite, pentru testarea de maşini care se conduc singure, pe drumurile publice, la aproape doi ani de la un accident mortal în care a fost implicată o maşină Uber. citeşte...
 Continuând filosofia şi tradiţia Golf-ului de a democratiza cele mai inovative tehnologii, Volkswagen propune pentru recentul lansat Golf 8 un preţ de 16,095 euro pentru echiparea Life 1.0/110 CP, conform unui comunicat. citeşte...
 Anul 2019 a fost cel mai prolific din toate timpurile pe piaţa auto din România, din punct de vedere al achiziţiilor de maşini second-hand deja înmatriculate. Piaţa de autoturisme rulate interne a fost cvasi blocată în perioada în care a fost introdusă o taxă de înmatriculare. citeşte...
 Grupul auto german Volkswagen şi-a păstrat titlul de cel mai mare constructor auto mondial în 2019, după ce rivalul japonez Toyota a informat că a vândut mai puţine vehicule anul trecut decât Volkswagen. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|