Ştiri » ianuarie 2011 » 5 ianuarie 2011
Hotelierii: Cinstea, cea mai importantă calitate a oaspeţilor
Mi, 05.01.2011, ora 12:50 | Turism | 736 vizualizări
Hotelierii considera cinstea ca fiind cea mai importanta calitate a oaspetilor, releva un sondaj de opinie al serviciului de rezervari hoteliere online, hotel.info, cu participarea hotelurilor sale partenere europene. Prin urmare, hotelierii pun cea mai mare valoare pe oaspetii care isi platesc factura si care nu sustrag obiecte din hotel. Aproximativ 100% din participantii la sondaj din domeniul hotelier au votat aici cu "foarte important" sau "important".
Toată ştirea pe DailyBusiness.ro
Curs valutar din 05.01.2011
Indici bursieri din 05.01.2011
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Turism
 Primele investiţii majore, după zece ani de la ultima alocare de fonduri de către Ministerul Turismului, în domeniul schiabil Poiana Braşov, vor fi realizate în acest an de Primăria Braşovului. citeşte...
 Numarul turistilor straini care au vizitat Japonia anul trecut a crescut cu 2,2%, la nivelul record de 31,88 milioane, cheltuielile lor ridicandu-se la 4.810 miliarde de yeni (43,6 miliarde de dolari), de asemenea o cifra record, a anuntat vineri Guvernul de la Tokyo. citeşte...
 Aproximativ 225.000 de persoane, cetăţeni români şi străini, au tranzitat punctele de trecere a frontierei în ultimele 24 de ore, peste 134.000 dintre acestea pe sensul de intrare în ţară. Cel mai tranzitat punct a fost Nădlac II Autostradă, pe unde au trecut circa 46.000 de persoane, infomeză News.ro. citeşte...
 În urma dialogului cu autorităţile naţionale pentru drepturile consumatorilor şi Comisia Europeană, platforma de călătorii Booking.com s-a angajat să schimbe modul în care prezintă ofertele, reducerile şi preţurile. citeşte...
 Acestea vor putea atinge nivelul de cel mult şase salarii minime pe economie. "Trebuie să privim mai mult latura umană, omul trebuie să se relaxeze", spune ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|