Ştiri » martie 2013 » 20 martie 2013
Grapini: Degeaba facem promovare dacă vine turistul şi este nemulţumit
Mi, 20.03.2013, ora 09:24 | Turism | 801 vizualizări
Ministrul delegat pentru IMM, Turism şi Mediul de Afaceri, Maria Grapini, spune că în ultimii ani s-au cheltuit mulţi bani pentru promovare, dar aceasta trebuie realizată dacă are în spate un produs competitiv, altfel turistul va fi nemulţumit. "Eu am descoperit în doar două luni de când sunt ministru că s-au cheltuit foarte mulţi bani pe promovare, dar promovarea trebuie să aibă în spate produsul şi serviciul, degeaba promovăm şi vine turistul şi este nemulţumit. Am făcut mai mult rău pentru că o imagine proastă se şterge mai greu decât o promovare care este mai temperată. În toate domeniile când promovezi trebuie să ai în spate şi produsul şi setul de valori pentru că dacă îl minţi pe client, faci o promovare care nu are în spate valoarea pe care ai vrut să o promovezi printr-o siglă, printr-un slogan printr-un filmuleţ, printr-un spot publicitar, atunci faci mai mult rău şi durează mai mult timp să corectezi", a declarat Maria Grapini la Mangalia.
Toată ştirea pe Gândul.info
Curs valutar din 20.03.2013
Indici bursieri din 20.03.2013
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Turism
 Primele investiţii majore, după zece ani de la ultima alocare de fonduri de către Ministerul Turismului, în domeniul schiabil Poiana Braşov, vor fi realizate în acest an de Primăria Braşovului. citeşte...
 Numarul turistilor straini care au vizitat Japonia anul trecut a crescut cu 2,2%, la nivelul record de 31,88 milioane, cheltuielile lor ridicandu-se la 4.810 miliarde de yeni (43,6 miliarde de dolari), de asemenea o cifra record, a anuntat vineri Guvernul de la Tokyo. citeşte...
 Aproximativ 225.000 de persoane, cetăţeni români şi străini, au tranzitat punctele de trecere a frontierei în ultimele 24 de ore, peste 134.000 dintre acestea pe sensul de intrare în ţară. Cel mai tranzitat punct a fost Nădlac II Autostradă, pe unde au trecut circa 46.000 de persoane, infomeză News.ro. citeşte...
 În urma dialogului cu autorităţile naţionale pentru drepturile consumatorilor şi Comisia Europeană, platforma de călătorii Booking.com s-a angajat să schimbe modul în care prezintă ofertele, reducerile şi preţurile. citeşte...
 Acestea vor putea atinge nivelul de cel mult şase salarii minime pe economie. "Trebuie să privim mai mult latura umană, omul trebuie să se relaxeze", spune ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|