Ştiri » decembrie 2010 » 27 decembrie 2010
Frunza lui Udrea, folosită şi de Poşta din Slovenia
L, 27.12.2010, ora 14:38 | Turism | 947 vizualizări
Frunza poate fi văzută pe toate maşinile ce transportă scrisori sau alte bunuri de către Poşta Slovenă. În vară, lansarea brandului de ţară al României s-a transformat într-un adevărat scandal. Logo-ul campaniei pare să fie inspirat dintr-un simbol care circulă pe internet şi care poate fi cumpărat cu doar 250 de euro, în timp ce Ministerul Turismului a cheltuit 850.000 de euro cu lansarea brandului de ţară.
Toată ştirea pe Money.ro
Curs valutar din 27.12.2010
Indici bursieri din 27.12.2010
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Turism
 Primele investiţii majore, după zece ani de la ultima alocare de fonduri de către Ministerul Turismului, în domeniul schiabil Poiana Braşov, vor fi realizate în acest an de Primăria Braşovului. citeşte...
 Numarul turistilor straini care au vizitat Japonia anul trecut a crescut cu 2,2%, la nivelul record de 31,88 milioane, cheltuielile lor ridicandu-se la 4.810 miliarde de yeni (43,6 miliarde de dolari), de asemenea o cifra record, a anuntat vineri Guvernul de la Tokyo. citeşte...
 Aproximativ 225.000 de persoane, cetăţeni români şi străini, au tranzitat punctele de trecere a frontierei în ultimele 24 de ore, peste 134.000 dintre acestea pe sensul de intrare în ţară. Cel mai tranzitat punct a fost Nădlac II Autostradă, pe unde au trecut circa 46.000 de persoane, infomeză News.ro. citeşte...
 În urma dialogului cu autorităţile naţionale pentru drepturile consumatorilor şi Comisia Europeană, platforma de călătorii Booking.com s-a angajat să schimbe modul în care prezintă ofertele, reducerile şi preţurile. citeşte...
 Acestea vor putea atinge nivelul de cel mult şase salarii minime pe economie. "Trebuie să privim mai mult latura umană, omul trebuie să se relaxeze", spune ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|