Ştiri » februarie 2011 » 8 februarie 2011
Criza de după criză: uzine auto închise din lipsă de componente
Ma, 08.02.2011, ora 07:53 | Auto | 866 vizualizări
Reducerea numărului de angajaţi şi a capacităţilor de producţie ale furnizorilor pune la grea încercare industria auto. Uzine importante de pe toate continentele au fost forţate să întrerupă temporar lucrul. Scăderea vânzărilor de maşini în perioada 2008 - 2010 a forţat producătorii să-şi reducă producţia. Dacă în 2007 erau asamblate, la nivel mondial, peste 73 de milioane de vehicule, în 2008, producţia scădea cu 3,7%, pentru ca, un an mai târziu, regresul să se accentueze: -12,8%. Odată cu reculul producătorilor de vehicule, furnizorii lor au fost nevoiţi în prima fază să reducă producţia, pentru ca apoi să apeleze la măsuri mai drastice pentru a-şi asigura supravieţuirea. Pe parcursul anilor 2008, 2009 şi 2010, sute de producători de componente auto din întreaga lume au dat faliment, au închis unele uzine ori au operat reduceri severe de personal.
Toată ştirea pe Capital.ro
Curs valutar din 08.02.2011
Indici bursieri din 08.02.2011
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Auto
 Tesla a anunţat joi planul de a atrage două miliarde de dolari printr-o ofertă de acţiuni, pentru a profita de creşterea astronomică a preţului titlurilor în ultimele câteva luni, renunţând la politica de a evita vânzarea de acţiuni noi. citeşte...
 Compania de ridesharing Uber a primit autorizaţie de la Departamentul american pentru autovehicule din California,Statele Unite, pentru testarea de maşini care se conduc singure, pe drumurile publice, la aproape doi ani de la un accident mortal în care a fost implicată o maşină Uber. citeşte...
 Continuând filosofia şi tradiţia Golf-ului de a democratiza cele mai inovative tehnologii, Volkswagen propune pentru recentul lansat Golf 8 un preţ de 16,095 euro pentru echiparea Life 1.0/110 CP, conform unui comunicat. citeşte...
 Anul 2019 a fost cel mai prolific din toate timpurile pe piaţa auto din România, din punct de vedere al achiziţiilor de maşini second-hand deja înmatriculate. Piaţa de autoturisme rulate interne a fost cvasi blocată în perioada în care a fost introdusă o taxă de înmatriculare. citeşte...
 Grupul auto german Volkswagen şi-a păstrat titlul de cel mai mare constructor auto mondial în 2019, după ce rivalul japonez Toyota a informat că a vândut mai puţine vehicule anul trecut decât Volkswagen. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|