Consumatorul român preferă mărcile proprii, fiindcă produsele au calitate similară şi sunt cu 20% mai ieftine - financiare.ro
 Acasă  | Ştiri  | Curs valutar  | Dobânzi  | Bănci centrale  | Autorităţi ale pieţei de capital  | Bănci din România  | Bloguri  | Arhivă  | English  
 Finanţe-Bănci  | Economie  | Afaceri  | Pieţe de capital  | Imobiliare  | Auto  | Turism  | HR Cariere Educaţie  | Media  | IT & C  | Mediu  | Energie 

Ştiri » aprilie 2013 » 27 aprilie 2013

Consumatorul român preferă mărcile proprii, fiindcă produsele au calitate similară şi sunt cu 20% mai ieftine
S, 27.04.2013, ora 19:06 | Afaceri | 638 vizualizări



Consumatorul român s-a orientat foarte mult în actualul context economic către mărcile proprii ale magazinelor, deoarece găseşte produse şi articole de calitate similară, dar cu 20% mai ieftine, a declarat, sâmbătă, Delia Nica, director executiv al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), la Antena 3.

"Accesul către aceste produse mai ieftine, dar cu calităţi similare faţă de mărcile consacrate, este înlesnit pentru populaţia cu venituri medii şi mici, ce reprezintă grosul clienţilor noştri, fără să excludem şi vârful acestor produse. (...). Clienţii români sunt din ce în ce mai atenţi la calitate, şi, dacă se duc către mărcile proprii, se duc unde găsesc o calitate similară. Marile lanţuri de magazine tratează mărcile proprii cu deosebit interes pentru că nu îşi pot compromite umbrela sub care le fac", a spus Delia Nica.

Toată ştirea pe Agerpres.ro   



comentarii


Ultimele ştiri din categoria Afaceri

Magazinele Brico Dépôt pe care grupul britanic Kingfisher le are în România au generat vânzări de 68 de milioane de lire (echivalentul a 81,2 milioane de euro) în perioada iulie-septembrie 2019, potrivit celui mai recent raport financiar publicat pe site-ul grupului. citeşte...

Lanţul McDonald’s continuă să se dezvolte în 2020, prin deschiderea a opt noi unităţi. Reţeaua va ajunge astfel la 84 de restaurante, iar numărul de angajaţi va ajunge la un total de 5.500. citeşte...

Kaufland România va majora de la 1 martie venitul minim brut în companie, la 3.650 lei, de la 3.300 lei, şi vrea să angajeze peste 1000 de persoane, parte a planurile de extindere prevăzute pentru acest an. citeşte...

Ma, 07.01.2020, ora 16:45 | 1036 vizualizări
eMAG introduce taxe de livrare
Dante International, administratorul celui mai mare retailer online local, eMAG, a introdus o taxă de livrare a produselor, care se aplică chiar şi în cazul produselor pe care clienţii aleg să le ridice din magazinele proprii ale companiei. citeşte...

Anton Schlecker, cândva unul dintre cei mai de succes oameni de afaceri din Germania, deţinătorul unui lanţ de mii de farmacii, este acum nevoit să facă faţă unui proces, fiind bănuit că ar fi direcţionat peste 20 de milioane de euro de la creditori în conturile familiei sale, înainte ca lanţul său de distribuţie să intre în faliment în 2012. Soţia sa şi cei doi copii, Meike şi Lars sunt, de asemenea, bănuiţi de complicitate. citeşte...



Abonare newsletter
Nume:
E-mail:
Ştiri: Da  Nu 
Curs valutar: Da  Nu 


Top ştiri din ultima săptămână




Publicitate pe acest site | Contact
Copyright 1999-2024 Pandora Impex SRL.