Ştiri » septembrie 2011 » 12 septembrie 2011
Cât de mulţumiţi sunt clienţii de hotelurile din România
L, 12.09.2011, ora 17:07 | Turism | 723 vizualizări
Bucureştiul ocupă locul 17 într-un top mondial al satisfacţiei clienţilor hotelurilor, primele trei poziţii fiind adjudecate de Varşovia, Helsinki şi Tokyo, potrivit hotel.info, serviciu de rezervări care acoperă peste 210.000 unităţi de cazare din întreaga lume. Oaspeţii care au făcut rezervări prin intermediul www.hotel.info au evaluat hotelul la care au fost cazaţi după plecare, acordând un punctaj între 0 şi 10. În evaluarea generală au fost incluse criterii privind calitatea camerelor, amabilitatea personalului, curăţenia, nivelul de zgomot, raportul preţ-servicii, precum şi micul dejun/gastronomia. Astfel, Varşovia s-a clasat pe primul loc la nivel mondial, cu un mic avans şi 7,62 puncte în evaluarea generală. Oraşul Helsinki, ocupantul locului 2, a fost punctat cu 7,60. Şi hotelierii din Tokio au reuşit să-şi convingă oaspeţii, care au evaluat unităţile turistice din capitala Japoniei la 7,57 puncte. Cu 7,13 puncte, capitala României s-a situat pe locul 17 în top.
Toată ştirea pe Money.ro
Curs valutar din 12.09.2011
Indici bursieri din 12.09.2011
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Turism
 Primele investiţii majore, după zece ani de la ultima alocare de fonduri de către Ministerul Turismului, în domeniul schiabil Poiana Braşov, vor fi realizate în acest an de Primăria Braşovului. citeşte...
 Numarul turistilor straini care au vizitat Japonia anul trecut a crescut cu 2,2%, la nivelul record de 31,88 milioane, cheltuielile lor ridicandu-se la 4.810 miliarde de yeni (43,6 miliarde de dolari), de asemenea o cifra record, a anuntat vineri Guvernul de la Tokyo. citeşte...
 Aproximativ 225.000 de persoane, cetăţeni români şi străini, au tranzitat punctele de trecere a frontierei în ultimele 24 de ore, peste 134.000 dintre acestea pe sensul de intrare în ţară. Cel mai tranzitat punct a fost Nădlac II Autostradă, pe unde au trecut circa 46.000 de persoane, infomeză News.ro. citeşte...
 În urma dialogului cu autorităţile naţionale pentru drepturile consumatorilor şi Comisia Europeană, platforma de călătorii Booking.com s-a angajat să schimbe modul în care prezintă ofertele, reducerile şi preţurile. citeşte...
 Acestea vor putea atinge nivelul de cel mult şase salarii minime pe economie. "Trebuie să privim mai mult latura umană, omul trebuie să se relaxeze", spune ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|