Ştiri » septembrie 2012 » 26 septembrie 2012
Bulgaria îşi promovează puternic atracţiile turistice pe piaţa din România
Mi, 26.09.2012, ora 15:52 | Turism | 862 vizualizări
Bulgaria va lansa o campanie integrată de promovare anul viitor pe piaţa din România, finanţată prin Programul Operaţional Regional. Bulgarii vor să-şi promoveze ţara drept o destinaţie viabilă tot timpul anului, nu doar în sezonul rece şi cald, relatează Novinite în ediţia sa online. "La ora actuală, Bulgaria este cunoscută mai mult pentru turismul din timpul verii şi al iernii, dar, cu siguranţă, avem un potenţial mare în ceea ce priveşte sfera culturală, eco, spa, rurală, viticolă şi alte forme specializate de turism", a declarat ministrul adjunct al Economiei, Energiei şi Turismului din Bulgaria, Ivo Marinov, la un forum desfăşurat la Bucureşti. Sofia, Veliko Tarnovo, Ruse şi Plovdiv sunt principalele oraşe pe care Bulgaria mizează ca puncte de atracţie a turiştilor pe tot timpul anului. Cele patru oraşe vor să devină Capitala Culturală Europeană în 2019.
Toată ştirea pe Adevărul.ro
Curs valutar din 26.09.2012
Indici bursieri din 26.09.2012
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Turism
 Primele investiţii majore, după zece ani de la ultima alocare de fonduri de către Ministerul Turismului, în domeniul schiabil Poiana Braşov, vor fi realizate în acest an de Primăria Braşovului. citeşte...
 Numarul turistilor straini care au vizitat Japonia anul trecut a crescut cu 2,2%, la nivelul record de 31,88 milioane, cheltuielile lor ridicandu-se la 4.810 miliarde de yeni (43,6 miliarde de dolari), de asemenea o cifra record, a anuntat vineri Guvernul de la Tokyo. citeşte...
 Aproximativ 225.000 de persoane, cetăţeni români şi străini, au tranzitat punctele de trecere a frontierei în ultimele 24 de ore, peste 134.000 dintre acestea pe sensul de intrare în ţară. Cel mai tranzitat punct a fost Nădlac II Autostradă, pe unde au trecut circa 46.000 de persoane, infomeză News.ro. citeşte...
 În urma dialogului cu autorităţile naţionale pentru drepturile consumatorilor şi Comisia Europeană, platforma de călătorii Booking.com s-a angajat să schimbe modul în care prezintă ofertele, reducerile şi preţurile. citeşte...
 Acestea vor putea atinge nivelul de cel mult şase salarii minime pe economie. "Trebuie să privim mai mult latura umană, omul trebuie să se relaxeze", spune ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|