Ştiri » mai 2011 » 20 mai 2011
A conduce maşina în România poate fi o experienţă greu de suportat
V, 20.05.2011, ora 11:25 | Auto | 812 vizualizări
A conduce maşina în România poate fi o experienţă greu de suportat: cu puţin peste 300 de kilometri de autostradă, cu blocaje în traficul din Bucureşti, cu drumuri secundare ciuruite de gropi, cele 21 de milioane de locuitori ai României se chinuiesc atunci când trebuie să ajungă undeva repede, scrie Financial Times în ediţia de joi. După traversarea frontierei în Ungaria, călătoria devine în general mai plăcută, graţie unei generaţii de construcţii de autostrăzi încununate de succes, parte din ele finanţate de sectorul privat. În următorii ani întreaga regiune va necesita investiţii similare de zeci de miliarde de euro pentru a-şi moderniza infrastructura depăşită din perioada comunistă, incluzând-o pe cea de transport, apă, deşeuri, spitale şi din sectorul energetic (în special sectorul energiilor regenerabile).
Toată ştirea pe Capital.ro
Curs valutar din 20.05.2011
Indici bursieri din 20.05.2011
comentarii
|
Ultimele ştiri din categoria Auto
 Tesla a anunţat joi planul de a atrage două miliarde de dolari printr-o ofertă de acţiuni, pentru a profita de creşterea astronomică a preţului titlurilor în ultimele câteva luni, renunţând la politica de a evita vânzarea de acţiuni noi. citeşte...
 Compania de ridesharing Uber a primit autorizaţie de la Departamentul american pentru autovehicule din California,Statele Unite, pentru testarea de maşini care se conduc singure, pe drumurile publice, la aproape doi ani de la un accident mortal în care a fost implicată o maşină Uber. citeşte...
 Continuând filosofia şi tradiţia Golf-ului de a democratiza cele mai inovative tehnologii, Volkswagen propune pentru recentul lansat Golf 8 un preţ de 16,095 euro pentru echiparea Life 1.0/110 CP, conform unui comunicat. citeşte...
 Anul 2019 a fost cel mai prolific din toate timpurile pe piaţa auto din România, din punct de vedere al achiziţiilor de maşini second-hand deja înmatriculate. Piaţa de autoturisme rulate interne a fost cvasi blocată în perioada în care a fost introdusă o taxă de înmatriculare. citeşte...
 Grupul auto german Volkswagen şi-a păstrat titlul de cel mai mare constructor auto mondial în 2019, după ce rivalul japonez Toyota a informat că a vândut mai puţine vehicule anul trecut decât Volkswagen. citeşte...
|
Top ştiri din ultima săptămână
|
|